Dalam ceria-ceria ni phone aku potong stim , buat bunyi beep beep sambil main gegar-gegar bontot . Aku tengok phone , rupanya mesej ringkas dari Barak masuk , scene baca dan balas mesej pun bermula .
Barak : ko kat mana dah tu ?
Aku : aku otw , asal ? ko jangan macam-macam .
Barak : cepat sikit , aku tunggu kat kedai mamak . bape lame lg ?
Aku : dalam 45 minit , ko lepak lu .
Barak : orait , aku tunggu , cepat ah .
potong cerita , aku sampai dekat mamak depan kolej yang bukan kolej dah tu . Aku turun jalan ke Barak yang tengah duduk dengan cawan pinggan kosong , senyum-senyum macam kambing , buat aku suspicious. Aku mula berbicara " ko pehal ni " , Barak senyum balas dengan bahasa tubuh *tunjuk mulut dompet*"hehe" . Clear betul dompet beliau . Celaka .. ini baru permulaan
Selamat belajar pada yang dah habis cuti sem , cuti dah habis bro ..



No comments:
Post a Comment