Bagi permulaan hidup , aku ingin membuat rakan dengan ramai . Jadi aku fikir , senyum adalah satu jalan yang mudah dan bagus . Aku jumpa orang , aku senyum semanis shingam . Selisih bahu ke bahu , aku senyum semanis shingam . Teknik ini berjaya dengan cemerlang , orang ramai membalas senyuman aku tanpa was2 dan berfikir panjang .
Aku sangat yakin dengan teknik ini , jangan-jangan dengan teknik ini aku boleh mendapat ramai kengkawan .
Sehinggalah semuanya berubah dengan satu scene . Ada brader badan tegap2 macam dalam WWF , muka pun mood tak baik . Tapi aku stedi , aku senyum semanis shingam , harap2 senyum aku dibalas mesra . Tiba2 brader tu cakap " Waalaikumsalam " . Aku dah mula fikir bukan2 ..
nampaknya ini setahun yang sukar ditempuh .


