Ini bukan cerita pasal biografi siapa2 . Ini cuma cerita yang biasa2 dengan ending yang luar biasa . aku start dengan , JENG3 ! style tak ?
Ada hari tu , aku ngantuk tahap kepala main hayun sana sini . Nasib la sape yang kene tanduk time tu . Mata pun berat , mata kalau timbang time tu mau kalah harga ayam . Masa2 macam ni sarung bantal pun sedap macam tilam . Aku pun pecut la balik bilik .
Sampai bilik , aku dah tak fikir itu ini . Katil member aku straight dengan pintu memang dah di aim . Beg da
melayang awal2 . Tinggal nak dive jer . Baru nk dive tengok2 ad orang cover satu badan dengan selimut kat target spot aku tu . Aku dah bajet ni tak lain tak bukan mesti Azizul Fahmi a.k.a Gijoi a.k.a Gan . ( bagi nama kreatif2 nih memang kerja orang melayu . Aku pun tarik selimut dengan niat nak menghalau . Aku terstop semena-mena bila gijoi sangat ajaib kali ini , muka dia macam gambar ni :
Sampai bilik , aku dah tak fikir itu ini . Katil member aku straight dengan pintu memang dah di aim . Beg da
melayang awal2 . Tinggal nak dive jer . Baru nk dive tengok2 ad orang cover satu badan dengan selimut kat target spot aku tu . Aku dah bajet ni tak lain tak bukan mesti Azizul Fahmi a.k.a Gijoi a.k.a Gan . ( bagi nama kreatif2 nih memang kerja orang melayu . Aku pun tarik selimut dengan niat nak menghalau . Aku terstop semena-mena bila gijoi sangat ajaib kali ini , muka dia macam gambar ni :
Aku pun terus tak boleh nak tidur malam tu , gelak punya pasal .



