Tuesday, 6 November 2012

Barak Salim

 jangan-jangan production mempersembahkan
Barak Salim 
sebuah cerita arahan Mamad Kerek
teraju utama : Barak Salim | seteru utama : Azraai Rozmi | ekstra : Che Mat 
genre : aksi
scene 1 :
    Sedang Barak menyalin baju penuh karisma , hatinya tak keruan . Muka cemas , badan cemas , lutut cemas , betis cemas , Che Mat yang tak pernah cemas pun cemas . Kuasa jahat semakin hampir , konon-konon . Barak menanti penuh sabar ,  sabar sampai garu2 kepala dan menghentak kamus . Arai muncul di muka pintu bilik , background kilat sambar menyambar ........ " ha , tekanlah start " , game bola dalam laptop Wan afefefe pun loading .

scene 2 : 
    Sedikit kecewa , tapi Barak sabar , kali ni betul2 sabar . Hati yang rungsing memacu tangan mengapdet status ' saya kalah bola '. Masa ni lightning malap , bagi nampak gaya suram , orang tengok pun down dan karate meja .

scene 3 : 
    Barak menuju ke bilik arai , menuruni tangga , berjalan geram  , melompat katak dan kadang2 menggelongsor . Dalam mood senyap , Barak menyusup ke sangkar lawan . Arai sedang duduk di kerusi kayu berbaju singlet berkain pelekat berjerawat batu . Barak keji , senyap2 barak menyerang pinggul Arai , menyucuk dengan kuku . Arai hairan , dan cuba berfikir secara logik mengikut teori sains apa yang sedang berlaku pada pinggulnya . Barak cucuk lagi . Arai semakin hairan . Arai toleh , terperanjat dengan kehadiran Barak , Arai usya , Barak balas usya , keadaan menjadi sangat tegang sebab dua2 nak tergelak .

*sial malas pulak aku nak continue .

Credit naik 
walaupun tak ada orang baca dia tetap menaik
ada tulisan besar2 kata 
Based On true Story
tak percaya sudah

    

2 comments: