Sunday, 27 October 2013

Teka-Teki My Ass


   Meera : abang zerai , ada satu teka teki     |     Aku : apa dia ?

   Meera : Apakah perbezaan gajah dengan mi goreng ?

aku punya la protest teka-teki ni . aku kalau boleh nak cari publisher dia , aku nak tanya mana rasional soalan macam ini .

   Meera : jawab la cepat      |    
   Aku : belalai , ekor , mata , hidup tak hidup . macam-macamlah .

   Meera : Salah ! jawapan dia gajah tak boleh diangkat guna garpu .

aku rilek .

   Aku : Meera , abg ada satu teka-teki     |    Meera : apa apa ?

   Aku : Apa beza gajah dengan mi goreng ?  |  
   Meera : ala , gajah tak boleh diangkat guna garpu .

   Aku : Salah ! jawapan dia mi goreng takde punggung

Tenang hati aku .






2 comments: